Syndyk o pomocy dla byłych dostawców mleka do mleczarni ROTR w Rypinie

Redakcja
Dokumenty będą wydawane od początku grudnia
Dokumenty będą wydawane od początku grudnia archiwum
Udostępnij:
Od środy 1 grudnia w siedzibie mleczarni ROTR w Rypinie będą wydawane dokumenty, które są potrzebne do uzyskania rekompensat z tytułu braku zapłaty za dostarczone mleko.

Zobacz wideo: Policja i sanepid wzmagają kontrole maseczek!

O terminie wydawania dokumentów poinformował syndyk masy upadłości spółdzielni ROTR.

– Począwszy od 1 grudnia 2021 roku (środa), od godziny 12.00 do 15.00, w siedzibie spółdzielni przy ul. Mleczarskiej 6 w Rypinie (budynek biurowca) wydawane będą dokumenty stanowiące załącznik do wniosku o udzielenie rekompensat z tytułu braku zapłaty za dostarczone mleko do w/w spółdzielni, w tym wyciąg z listy wierzytelności, zaświadczenie o aktualnym stanie zobowiązania, kserokopie faktur, o ile były dołączone do zgłoszenie wierzytelności – tłumaczy syndyk Sylwester Zięciak.

W zależności od frekwencji, wydawanie dokumentów jest planowane także 2 i 3 grudnia, od 12.00 do 15.00. Zainteresowani muszą posiadać przy sobie dowód tożsamości.

Czytaj także

Trwa głosowanie...

Czy wciąż przestrzegasz reżimu sanitarnego?

Wideo

Materiał oryginalny: Syndyk o pomocy dla byłych dostawców mleka do mleczarni ROTR w Rypinie - Rypin Nasze Miasto

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie